Személyes tapasztalások, élmények az önfejlesztés tükrében - őszintén egy rögös út állomásairól

Coach your life, avagy tedd jobbá az életedet!

Coach your life, avagy tedd jobbá az életedet!

Szemléletváltás

Hova tovább, Coach Your Life blog?

2018. március 16. - Einarr

Jól eltűntem az utóbbi időben, és ennek ezer oka van. A legfontosabb, hogy olyan új utakra tévedtem munka terén, mely mellé bár elfért volna a blogolás, de valahogy nem éreztem, hogy ennek van most itt az ideje. 

Most újra érzem magamban az írhatnékot, de olyannyira, hogy nagyjából fél évre előre bőven van mit kiírnom magamból. Ugyanakkor a blog célja nem az lesz, mint ahogyan azt elindítottam, pontosabban, másként szeretnék vele segíteni embereknek. Kezdetben teljesen új blogot akartam indítani, de olyannyira nem találtam neki nevet, hogy rájöttem, nem is kell, hiszen a hely megvan, az alapokat letettem tavaly.

Mi volt az alapkoncepció? Az, hogy itt olyan írásokat közlök, melyek valamilyen módon hasznosak lehetnek bárkinek, aki ide téved. Az életminőségünk javításával kapcsolatos bármilyen téma elfért ide, plusz néhány személyesebb hangvételű posztot is terveztem.

Na, ez gyökeresen változni fog. Sokminden van a fejemben, a szívemben, amit le szeretnék írni, de ez gyakorlatilag mind személyes. Nem áll szándékomban a továbbiakban "okosítós" cikkeket, bejegyzéseket írni, ugyanakkor hiszem, hogy a személyes, rólam szóló írások el tudják érni ugyanazt az eredményt - sőt, halkan jegyzem meg, lehet, hogy még könnyebben át is fog menni a mondanivaló. 

Emellett olyan témák is a fejemben vannak, melyekről én magam nem találtam elegendő irodalmat, így magamnak kellett kitaposni az utat - tipikusan ilyen a patchwork family, magyarosabban a mozaikcsalád témája, ahol gyakorlatilag két külön család igyekszik összecsiszolni az életét, és jól, szeretetben működő egységes egészként tölteni a mindennapokat. Szép kaland, de közel sem problémamentes. Nekem nagyon hiányzott, hogy viszonylag kevés ilyen jellegű "élménybeszámolót" találtam a kezdetekkor, ezért úgy döntöttem, erről is írok egy-két bejegyzést.

Mindenképpen szeretnék írni a sportról, annak lélektanáról a korombeliek esetében (40+), de erről külön blogot vezetek majd, annyi írnivalóm van: 40felettazedzes.blog.hu

Az is téma lesz, hogy hogyan élem meg 15 év alkalmazotti viszony után azt, hogy immár vállalkozóként működöm. Ezer buktató, ezer hiba, majd még több hiba, de közben sikerek, és ami a legfontosabb, szabadság. Otthoni időbeosztás, közös munka a Kedvessel... Itt is van mit írnom.

Szeretnék írni párkapcsolatokról is. Érzékeny téma, és véletlenül sem észt osztani szeretnék, csak egyszerűen leírni, amit látok, leírni, hogy én mit tanultam a hibáimból... Itt biztosan lesznek vitaindító posztok.

Végezetül pedig szeretnék írni arról, hogy az életembe ismét beköszönő spirituális, és ezzel összefüggő önismereti dolgokat én hogy élem meg. Nem kell durva dolgokra gondolni, csak annyira, hogy milyen az, amikor az ember elkezd úgy igazán befelé nézni, és olyan igazi munkát végezni saját magán.

Tehát Coach Your Life ReLoaded - hadd szóljon ismét :)

A bejegyzés trackback címe:

https://coachyourlife.blog.hu/api/trackback/id/tr913743406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása